Коментари - Как 5 американски града построиха 540 km велоалеи за 24 месеца | URBN.dir.bg
Коментари
В София велоалеите са безсмислица, по-скоро ми пречат когато съм с колелото. Дори когато са прилично направени, тая покрай шосето в Горубляне примерно - пресичането на малките улички е много по-проблематично отколкото ако човек кара по шосето, има място да не пречи никому. А за безумни като по Раковска или зад Практикер няма нужда да се говори. Не велоалеите ще качат повече хора на колела. Узряването на главите на хората колко добре е да се поддържат във форма може да го направи, не че знам как да се подпомогне такова зреене... :)
Някой усвоява пари от правителството . Никой не ги ползва тези велоалеи освен от време на време някой случаен човек за спорт. Разстоянията са огромни и без кола не става. Поредното разхищение на пари .
Америка го може! Това да не е русия. Лоша била америка, а руската мизерия- добра.
Конектадците сериозно се подготвят за нова каменна ера. Все пак ги управляват леви зелени либерали с артистичният псевдоним "демократи"
Оти са ни велоалеи, тука идиотите с колела карат по средата на платното или на тротоарите, па даже и ти се цупат като самите те ти пречат. Спираш на светофар тоя кара пред тебе с 5 км в час, а алеята до него.
На времето имаше филм " Селянина с колелото" Актуално това звучи така - Селянина с голфа.Докато цари тази селяния в България няма да заприличаме на цивилизована страна с поддържано и активно движещо се население а паплач от туфлеци на които единственото движение е от колата/ в повече случай таралясник/ до входа на панелката и обратно. Голяма селяния.
Това прави по 4,5 км/месец. Чудо голямо. Всеки град може да си го позволи.
В БГ рисуваме направо велоалея на тротоара, прибираме парите от бюджета в масонската ложа все едно сме построили нова и пускаме тротинетки със 100 км/ч да мачкат пешаходците.
В Поморие направиха преди 5-6 години и народа се вдигна на бунт, щото няма къде да се паркира и я изринаха и приключи безславно! Алея значи да се направи нещо ново, а не да отрежеш от шосето!
Бе, не са бързи като патокостроителя, ама не са и бавни като гръцкия интерконектор, който същата свиня забави с години
В България нещата се правят така, че да се кара автомобил - защото това докарва много приходи на държавата - акцизи върху горивата, бизнес за бензиностанциите, застраховки, бизнес за автосервизи...ДДС откъдето се сетите. Дори ако искате бизнес за лекарите за болести от лошия въздух и обездвижването. Един велосипедист няма да харчи това. Държави като Австрия, Дания, Холандия явно разчитат и на други постъпления в хазната. Още при бай Тошо парите не достигаха, та се молихме за евтин петрол и направихме контрабандата държавна политика (да си спомним стария Фатик), която беше успешно продължена от бодигарда му.
как как? С поредните пари на заем....
Падат се по 150 метра на ден ако някой реши да ги смята. Не е много. Лошото е че в презастроенатансофия няма къде да се натикат. То вече за нищо няма място. Добре е да се види кой архитект така го издизайни защото в резултата ще живеем следващия век. На хората дапуснали това ново строителство и свинарник не трябва да им се дава да проектират.
Надеждата е , че след неизбежното премахване на панелните гета , София има шанс да стане по-красива , по-добре уредена , и по-зелена европейска столица . Въпрос на време .
Как 5 американски града построиха 540 km велоалеи за 24 месеца
Нов проект предлага доказан наръчник за бързо изграждане на мрежи от велосипедни алеи
Обратно в новината