Коментари - Защита на потребителите: Кога можем да върнем или заменим закупен продукт? | URBN.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Има и трета хипотеза, която не е обсъдена, става от големи хипермаркети. Отиваш в магазина, но стоката я няма налична, защото ти харесва или за да използваш промоция я плащаш, а я доставят да вас от друг град след 10-15 дни. Този вид покупка е смесен вид, плащаш на място, но не виждаш стоката, а ти я доставят като при електронно пазаруване. Това не е коментирано, а е честа практика на големите търговци.

Пак трият ,маниполисти!

Накратко, винаги клиентът се оказва от страната на булката.

В България - Никога!

България все още доказва, че не е за Европа. Навсякъде в Европа можеш да върнеш стока в 14-30 дневен срок, Без Да Даваш Обяснения

И после я пробутват на следващия клиент , особено това се случва при он лайн магазините с електроуреди например

Здравей, Технополис твърдят, че по Българските закони 1 месец е срока да установят явно изгорял уред още от първото включване, чрез техния сервиз, че наистина е изгорял... И не могат да ми върнат парите и заменят уреда докато не установят повредата. От шефа на Технополис Младост 4 до сервизния бос ( към сградата) всички се държат с неразбиране, за това, че от тази печка зависи 6 годишно дете да се сгрее и оцелее. Държат се нагло и без уважение към клиентите.Аз, като американски гражданин, ако бяха в Америка, щях да им издействам уволнение и покриване на загубите ми от губене на време и 5 пъти ходене до сервиза и Технополис сградата за да ми кажат.. "А има да почакате то сервиза е много бавен" ... но тук Българските закони били такива.... С уважение! Никола Аршинков

Новите "американци" отдалече си личат. Какво правиш в български сайт, нещо носталгията ли?

"Технополис твърдят, че по Българските закони 1 месец е срока да установят явно изгорял уред още от първото включване, чрез техния сервиз, че наистина е изгорял... " Ами какво да кажа — Технополис са прави. Отворете Закона за предоставяне на цифрово съдържание, цифрови услуги и продажба на стоки (пътем благодарете на безмозъчните депутати, които по толкова грозен начин транспонираха две различни евро-директиви в един закон-урод) и слезте надолу до Раздел III. Средства за защита на потребителите. Право на регресен иск Срокът, който Технополис ви цитират, е посочен в чл. 34 (2). Както можете да видите, не става дума точно за установяване дали уредът е изгорял или не, а за отстраняване на повредата. Но допускам, че при препредаването на информация телефонът се е поизкривил малко. Дали е редно голяма верига с претенции да ви мотае толкова заради някакъв шибан блендер? Не, разбира се. Нито е в техен интерес да правят клиентите си на идиоти, нито във ваш интерес е да продължите да им бъдете клиент, когато получавате такова отношение. В този ред на мисли, според мен всякакво време, изгубено да си "търсите правата" е пропиляно — като сте американски гражданин, няма какво да ви обяснявам, че вашето време е ценно. Няма да можете да осъдите и уволните някого (по отношение на съденето нещата в САЩ отдавна са излезли от границите на разумното), но дори тук все още имате достатъчно голям избор от търговци, които ще ви обслужат по-добре от Технополис. Вземайки решение никога повече да не пазарувате от там, вие ще ги накажете по най-ефективния възможен начин.