За Черния петък и психологията на цените: "Само сега!" и "Само по 5 на клиент"

Знаете ли кои са маркетинг триковете и още за игрите с числата в цените и емоциите на потребителите

Обратно в новината

Коментари - За Черния петък и психологията на цените: "Само сега!" и "Само по 5 на клиент" | URBN.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Аз до сега в България Черен петък, като в нормалните бели страни не съм видял. Някой друг дали го е видял???)))) Той черният петък като чуе за България и бяга в обратната посока. Тия пишман търговци само в тая кочинка могат да "бъзикат" потребителите, навсякъде другаде държавата е на място и веднага ако решат да мамят ще ги узари жестоко.

Пак ни вземат за щастливите прасета от кочината Булгаристан !!! Живей сега на кредит, и гоизплащай докато си жив. За мат‘ряла зануляване, за банкстерите пръжоли. Промоциите означават просто ПРЕОЦЕНЕНА СТОКА, зачеркнатите стари цени означават, че стоката е с изтичащ или дори вече изтекъл срок на годност така, че ако е храна, изобщо не я вземайте. А, ако искаш черен петък - напий се в четвъртък вечерта !!!

Най- много ме развесели, обяснението за разликата във вкуса от едно време сега използвали други породи! Ха, Ха! Искрено се развеселих! Знаем какви породи използвате "36 ГОДИШНО ИРЛАНДСКО ЗАМРАЗЕНО" и "27 ГОДИШНО АРЖЕНТИНСКО ЛЕКО РАЗВАЛЕНО"! Другата им голяма наглост е, че в кренвиршите имало месо! Айде бе, ако за месо се приемат рога, копита, перушина, пълни с Е-та , емулгатори овкусители, соев протеин, които дори и евроатлантическите кучетата не искат да ги ядат кренвиршите, а камчията направо не я поглеждат, като нас в ГеЙЕвропа!!! А опушването с букови трици ли го правите, или направо използвате опушени кретени, които да ви вярват?!

Цените се вдигат и после се" намаляват" а шараните кълват на гола кука.90% са толкова ограничени,че дори не забелязват,че редовната цена е нереална.

Нека ви дам пример за Черен Петък и Коледа. Преди време бях отговорен за продажбите на една фирма в Англия за вина и алкохол. Възложиха ми да измисля нещо за тези дати. Разбира се, трябваше да е нещо което хем да изглежда като супер оферта за клиентите, хем фирмата да спечели колкото се може повече пари. 2-3 дена се чудех и правех проучвания и ми хрумна една идея. Попитах склада и счетоводството, кои са марките шампанско дето хем са знаят от повечето хора, хем имаме достатъчно голяма бройка от тях, хем има някакъв марж. Дадоха ми 2-3 имена, но казаха че маржа е много малък. След това ги питах да ми дадат 10 бутилки вина - 5 бели и 5 червени, където маржа ни е най голям и трудно продаваме (без значение от качество и име). Дадоха ми доста. Ако погледнеш само продажната цена на шампанското, то е към 60 лири с печалба от 4 лири. Останалите 10 бутилки вина, бяха с продажна цена от 10 лири на бутилка с марж/печалба от 6 лири. Събрах 60 лири + 100 лири и ми се получи 160 лири. Сложих бутликата шампанско на бюрото, и малко зад него струпах другите 10 бутилки вина. Направих му една снимка с телефона и му сложих "Супер Оферта само за 159 лири". Шефовете одобриха идеята и след това (с по професионални снимки), започнахме да рекламираме офертата. Едно мога да кажа...ИЗБИХМЕ РИБАТА! Защо? Защото хората виждат офертата и на фокус е бутилка известна марка шампанско която те знаят че струва 60 лири. После гледат че има още 10 бутилки някакви други вина (чийто цени не знаят но предполагат че са скъпи) с обща цена от 159, и бързо си вадят заключението че това е ебати офертата. Праснах му и срок от 2-3 седмици щот имаме "ограничени количества" и пакета се разпродаде като топъл хляб! Все вина които през годината не можехме да продадем :-)

Това е защото на вашия пазар има много хора, които не знаят точно какво искат и имат достатъчно пари, че да не си правят много сметка колко харчат. В българската действителност, ако искам да си купя шампанско, отивам и си купувам шампанско. Заедно с него ще ми продадеш и неща, които не съм искал, ама някой друг път.

Това не е българската действителност! в България вместо шампанско ти продават газирано вино.

много внимателно си планира покупките и следи цените (или използва сайтове или ИИ да ги следят вместо него и да му показват трендовете). Така че забравете чрез "психологически номера" и "игра с емоциите" някой да го накара да купи... Обикновено китайските производители и портали съвсем честно намаляват цените, понякога с над 50% дори. Целта е да се разпродаде старата стока, дори и с известна загуба, отколкото да се изхвърли. При това, разчиствайки място и ресурс за новата стока, която ще се продава преди Коледа и Нова година...

Консуматори. Щастливи прасета в кочината. Живей сега на кредит, изплащай докато си жив. За матряла зануляване, за Банкстерите пръжоли.

Те са хора. Те пазаруват. Това им е дефиницията за успех и качество на живот.:)

goose

Ако искаш черен петък ... напий се в четвъртък вечерта :)

Хахахах! Велик! :)

Промоциите за мен означават просто "преоцнена стока", зачеркнатите стари цени означават, че стоката е с изтичащ или дори вече изтекъл срок на годност, така че ако е храна, изобщо не я вземам. С дрехи, обувки, уреди е обратното, специално чакам да се появи нов модел, та стария да го пуснат с намаление.