#Тя беше българско момиче само на 22, но вече искаше да превземе света. Като под превземане на света имаше предвид мечтана онлайн колаборация с най-прочутия младежки инфлуенсър на планетата, наричан "идол на бъдещето" и познат с името "Дъ Фартинг Фрийк". От малко инфлуенсърче по наследство той пътуваше по цялото земно кълбо, за да записва своите флатуленции и скандали с местните. Сега беше мега инфлуенсър и всички микро и макро инфлуенсъри искаха да се докоснат до неописуемото му величие.

Всяко негово видео събираше стотици милиони гледания и споделяния. Беше канен в Белия дом и президентски дворци на няколко континента, за да облекчава основните си нужди на стрийм, спонсориран от пет от най-могъщите корпорации на планетата.

Затова си мечтаеше младото българско момиче в моментите, в които не преговаряше за нови партньорства. Сега точно завършваше клипче, в което щеше да промотира на своята тийн аудитория нов продукт за релакс, който се нагрява в лъжица. С клиента умуваха над рекламно изречение и стигнаха до извода, че най-подходящо би било нещо от типа на - "Свръхдоза - свръхкеф!"

Нашето момиче нямаше търпение да проследи реакцията на своите 600 хиляди последователи в социалните мрежи, дори на тези 520 хиляди, които всъщност не бяха реални хора, а представляваха купени и измислени бот акаунти от нейното бивше гадже с прякор Перо Пора, който сега се укриваше от властите, а тя не знаеше къде е и дали е жив, и на свобода.

Перо бе платил още за всичките нейни корекции и татуировки, първите даже бяха като подарък преди бала. Тя не съжаляваше, че вече не са заедно с Пора, но изпитваше носталгия по времената, в които той плашаше за всичко и уреждаше за нея първите пробиви в света на инфлуенсърите. За миг тя се върна във времената, в които трябваше да рекламира бързи кредити за петъчно пиене на първокурсници в Студентски град.

Златна епоха!

Младата инфлуенсърка системно се вдъхновяваше от местни легенди от близкото минало като Диона и Ивка Бейбе, които показаха на българина, че може да мечтае и да бъде част от глобалната инфлуенсърска фауна.

Девойката се върна назад във времената, в които цялата страна обсъждаше рекламите на прахообразни енергийни "напитки" за приемане през носа и на сладоледи, които се предлагаха като продукт от филмовата индустрия за възрастни.

"Диона и Ивка Бейбе бяха толкова напред за времето си! Те сякаш бяха дошли с космически кораб от бъдещето на инфлуенсването", мислеше си младото момиче, но вместо космически кораб си представяше спортна кола, а отделно дори в мислите си допускаше брутални граматически грешки.

Ала нейният инстинкт за духа на времето беше безпогрешен. Сега тя искаше да се включи в нова инфлуенсърска кампания, която щеше да призовава младите да докажат, че гравитацията е теория на конспирацията със смели каскади и подвизи. Няколко нови фирми за иновативна терапия след тежки падания и травми бяха застанали зад свежата инициатива.

После момичето планираше да се предложи за ко-водеща на най-новото риалити "Руска рулетка", което всеки момент щеше да тръгне в национален ефир, само няколко застрахователни компании още забавяха премиерата.

Време беше и за ребрандиране.

Досега девойката се подвизаваше в пространството и инфлуенсваше под името Шмъркралицата, но вече планираше да го промени на "Снифинг Синдарела". Време беше да разгърне своята онлайн идентичност към целия свят. Тогава може би и инфлуенсър №1 на планетата "Дъ Фартинг Фрийк" щеше да забележи нейното съдържание и да изпрати частен самолет, който да я отведе при него за видео колаборация, спонсорирана от поне четири транснационални конгломерата, които общо притежаваха 73% от продуктите на планетата.

Ех, мечти инфлуенсърски.

Шмъркралицата, позната вече и като "Снифинг Синдарела", точно тръгваше от студиото на Стефчо Спилбърга след снимки за авангардна рийлс поредица, в която се рекламира тичане и пресичане на червено, докато носиш разтворени ножици. На входа я спря костюмиран мъж, който каза, че трябва да сподели нещо много важно с нея.

Отидоха в близкото заведение за екзотична кухня от отровни животни "Ин Флу Енс" и той разкри своята мисия. Това беше представител на 46-ото поредно служебно правителство в България, което вече работеше за отмяна на 51-ите предсрочни избори и искаше да консолидира своята власт с нови поправки в Конституцията, взета миналата година под наем от нов старт-ъп за облачни технологии и бързо хранене.

Сега служебната власт се нуждаеше от нови лица и предлагаше на младото момиче премиерския пост. Бяха я гледали в онова клипче с тичането по релси преди преминаване на бързия влак и смятаха, че е перфектна за важния пост. "Ултимативното инфлуенсвъне е това да си на власт", помисли си тя, но пак с няколко грешки и неправилно използвани думии. И ведната се съгласи.

Като държавник бившата Шмъркралица и настояща Снифинг Синдарела можеше по-лесно да се срещне с инфлуенсър №1 в света "Дъ Фартинг Фрийк". Тяхната колаборация щеше да промени света. Да го промени към още по-абсурдно и безумно анти-бъдеще, но и това се броеше. Нямаше кой да ги спре. Всичкият здрав разум отдавна се бе изпарил по тези футуристични, инфлуенсърско-идиотократични земи на лайкове и шервъния.

ИЗБРАНО