#България се нарежда сред първите пазари, които ексклузивно предлагат супер-премиум газираната безалкохолна марка Three Cents, след успешното ѝ придобиване от страна на Кока-Кола ХБК през 2022 г. Продуктовата гама на бранда у нас включва дванадесет свежи предложения, които ще бъдат дистрибутирани от Кока-Кола ХБК България в избрани премиум барове в страната.
Mарката бе представена на българския пазар преди броени дни, на три специални последователни събития. Специален гост на представянията в София - на 5 юли в 5L Speakeasy Bar, в Пловдив - на 6 юли, в С.И.П.И., и във Варна - на 7 юли, в Култура Speakeasy Bar, бе не друг, а един от четиримата основатели на бранда - Джордж Цирикос. Той разказа любопитни детайли относно историята, философията, мисията и постиженията на Three Cents през годините, а гостите имаха уникалната възможност да се насладят на оригиналните вкусове на марката и да опитат свежи коктейли с участието на Three Cents.
"Нашата визия е да бъдем водещият 24/7 партньор за напитки, осигурявайки точните продукти за всеки повод и време на денонощието. Three Cents е супер-премиум газирана безалкохолна марка, доказала своите предимства на близо 40 пазара и вярваме, че е перфектното допълнение към нашето портфолио от газирани безалкохолни напитки", сподели Христина Георгиева, Маркетинг директор в Кока-Кола ХБК България и добави: "Убедени сме, че Three Cents ще разгърне потенциала си и ще допринесе за развитието на коктейлната култура у нас в унисон с нарастващия потребителски интерес. Брандът предлага изключително разнообразие от свежи вкусове, които със сигурност ще провокират въображението на барманите за нови миксиращи напитки, както и сетивата на консуматорите в премиум заведенията в страната."
Брандът Three Cents е създаден през 2014 г. от четирима професионални бармани, сплотени от мечтата за перфектните напитки. Джордж Багос, Димитрис Дафопулос, Джордж Цирикос и Василис Каланцис се обединяват в търсенето на перфектния микс за коктейли и така създават Three Cents - продукт, който допълва напитките по идеален начин, създавайки идеалния коктейлен микс. От самото си създаване брандът бързо се налага като супер-премиум газирана напитка, подходяща както за коктейли, така и за самостоятелна консумация, а в момента успешно присъства на близо 40 пазара. Със своите вкусови качества и с постигнатото доверие сред водещи барове и бармани, марката e заслужила множество международни признания, сред които Great Taste Awards, Mixology Bar Awards и Drinks International.
Продуктовата гама на бранда у нас ще включва единадесет свежи стандартни напитки - Pink Grapefruit Soda, Mandarin & Bergamot Soda, Cherry Soda, Pineapple Soda, Sparkling Lemonade, Ginger Beer, Tonic Water, Dry Tonic, Aegean Tonic, Lemon Tonic, Plain, както и едно специално предложение без захар -Tonic Water Zero.
Материалът е предоставен от Кока-Кола.
НАЙ
Опасност от лавина, на ръба между 2 пропасти, на косъм от Монблан: Владислав Терзийски
Българин разби трезора на Staropramen
Александра Алгафари за микростреса: Малките дразнители могат да доведат до големи здравословни проблеми
Как да намалим стреса по празниците и да прекараме качествено време с близките?
Билет до Прованс, или как едно мислено пътешествие може да завладее сетивата