#Няма какво да се лъжем - ТикТок вече диктува модните и бюти трендове. Именно там големите имена в индустрията първи показват най-новите продукти на любимите ни брандове.
Накратко за драмата: Микейла, която е един от най-следваните и популярни бюти инфлуенсъри в ТикТок, с над 15 милиона фенове, беше една от първите, които представиха спиралата на широката публика. Във видеото си тя показва точно как се нанася продуктът в два слоя и какъв е резултатът. Погледът й наистина изглежда уау! В същото време, зоркото око на ТикТок общността я набеди, че тайно е сложила допълнителни снопчета с мигли в края на окото си, за да подсили визуално ефекта от продукта. Верните й последователи пък твърдят, че най-вероятно е използвала филтър, който леко подчертава линията на миглите и затова изглежда "прекалено" добре. Войната започва и тиктокърите правят видео след видео, в което показват своите резултати от L'Oréal Paris Telescopic Lift. Видеото на Микейла е гледано над 58 милиона пъти, а реакциите, коментарите и отговорите на потребителите са многобройни и не спират до ден днешен. Въпреки нападките и споровете, които създава, тя така и не дава официален отговор на хилядите въпроси какво точно се случва в нейното ревю. Ето го и вайръл момента на ТикТок - всеки иска да опита тази спирала, за да разбере наистина ли е възможно ефектът да е такъв.
@mikaylanogueira THESE ARE THE LASHES OF MY DREAMS!! @lorealparisusa never lets me down #TelescopicLift #LorealParisPartner #LorealParis @zoehonsinger original sound - Mikayla Nogueira
Микейла завършва видеото си с изречението: "Нямам думи и не съм сигурна, че някой някога ще може да се конкурира с тази спирала." Смело твърдение, нали? Но точно тя, най-следваното гуру за красота в ТикТок, със сигурност ще знае какво говори.
Просто ще трябва да тестваме и ние!
Тази спирала на L'Oréal Paris се отличава, защото изисква процес на нанасяне в две стъпки. Първоначалният слой се нанася с извитата страна на четчицата, след това добавяте втори слой, като обръщате четката настрани и използвате гребенчето, за да разделите миглите си за обем и интензивност. Новото във формулата е, че повдига, удължава и разделя миглите незабавно.
Новата L'Oréal Paris Telescopic Lift има формула с керамиди, която може да издържи 36* часа върху очите с патентована четка за повдигане и извиване на мигли, която ги прави с +5** милиметра по-дълги. Време е за втория слой, който обещава перфектния резултат.
Видимо е, че спиралата повдигна миглите, придаде им повече дължина и потъмни цвета им, така че наистина да се виждат и в същото време да изглеждат супер натурални.
Четката също работи доста добре — покрива миглите с плоската си страна и ги разделя с гребена си. И въпреки че едва ли много от нас биха носили спирала денонощно, тази геройски се задържа на миглите през целия работен ден.
* Потребителски тест, 111 жени
** Инструментален тест, 25 жени
*Материалът съдържа продуктово позициониране на L'Oréal Paris
НАЙ
Коледната приказка с нов край на Ясмин Кирилова: "Лакомото човече"
Онзи ден с дъх на канела, в който те срещнах
Bulgaria Mall отвори пет нови обекта през декември
Бъди на точното място в точното време: Коледен парад с подаръци за всички
Над 30% от поколенията Z и Y в България изпитват микрострес по 2-3 пъти всеки ден
Да яхнеш вълните: Илияна - един сърфист с кауза