Можеш ли да потърсиш Ал Пачино, ако се вълнуваш от кино? Или да се свържеш с Dior, когато имаш интерес към модата... А защо да не си поговориш с Илон Мъск, когато разработваш игра за колонизирането на Марс?

Представяме ви Любомир Владимиров. Той е на 25 години, живее в Пловдив и е любопитен към света. Любомир не си губи времето и се занимава с много повече неща, отколкото възрастта му предполага - има магазин за наргилета, занимава се с клубно осветление и криптовалути, изработва копия на красиви рози от метал. Всичко това му отнема около осем часа на ден - съвсем в стила на конвенционалното работно ежедневие.

За Любомир, оказва се обаче, осем работни часа на ден са крайно недостатъчни. И той прибавя към тях още осем, за да разработва играта "Mars is flat", която симулира оцеляване на червената планета. Начинание, което го отвежда право при технологичния гигант Илон Мъск, който заслужено му обърна внимание в социалните мрежи. А как се стига до там научаваме от самия Любомир в новия епизод на "Матине".

"Започнах да разработвам игра, която е свързана с неговата идея за колонизиране на Марс. Реших, че ще е доста интересно ако успея да вкарам името му и логата на фирмите му в играта, а най-лесния начин за това да няма юридическа отговорност е CEO-то на фирмата да даде разрешение. Идеята беше в продължение на една година да му пиша, а на 154-ия ден реално той отговори. Буквално каза че мога да ги открадна и най-вероятно няма да ме съдят. За момента този отговор ми е достатъчен, за да направя демо версия на играта."

Защо му трябва на Любомир цели 154 дни да отделя време за Мъск в социалните мрежи, при положение, че само малка промяна в името и логата могат да го лишат от всякаква отговорност? Самият той е на мнение, че много хора пестят усилия, за да стигнат до крайната цел, но именно дребните детайли са ключови за истинския успех.

"Мога да сменя името, логата или дори само част от тях, но по този начин няма да се различавам от още 5 подобни игри. Аз съм на мнение, че едно нещо, за да е наистина интересно, то трябва да е първото."

Ето как един млад, амбициозен мъж, за когото работните часове са достатъчни, когато са поне 16, тръгва по пътя към мечтите си без страх. Какво следва от тук нататък? Любомир с усмивка признава, че се надява комуникацията му с Илон Мъск да продължи и в бъдеще.

"Идеята е, след като направя демото, което да е по-завършено, за да може реално той да види какво точно ще представлява играта и ако се стигне до там, мога да му дам достъп до първите версии, за да види за какво става въпрос, но смятам, че един трейлър ще е напълно достатъчен. Тогава вече мога да имам някакви по-сериозни изисквания, тъй като сега не е реалистично да искам пълен картбланш за нещо, което все още не е готово."

Могат ли да се разработват игри не за, а от Марс и възможно ли е планета да бъде плоска? Гледайте цялото интервю с Любомир Владимиров в новия епизод от онлайн шоуто на Dir.bg и не забравяйте, че можете да слушате "Матине" в Spotify и Google Podcasts.