Не е безизвестен фактът, че Франция се вълнува от парфюмите, дрехите, шика, добрата храна, хубавото вино и изобщо радостите от живота, които могат да ни донесат по-малко тревоги, а повече мигове на щастие. 

Е, затова Париж е изпълнен с чаровни местенца, в които всеки може да открие себе си - от луксозни барове, до които малцина имат достъп, през непретенциозни бистра из града, които ни призовават да се включим в парижкия лайфстайл до пийване на вино в някой парк с багет и сирене. 

Париж предлага и нови места, които вървят като кампания на брандове, които пък от своя страна са с историческо значение, както много френски компании, създадени след Втората световна война,. 

Източник: Nina Ricci

През 1948 година Робърт Ричи пуска първото си парфюмно творение, Cœur de Joie, бързо последвано от L"Air du Temps, който ще се превърне в един от най-великите парфюми на ХХ век.

Днес една от най-бляскавите парфюмерийни къщи празнува новата версия на своята икона, Nina Illusion, малкото шишенце с ябълка, което всички познаваме...

Нина Ричи отвори своето изцяло розово кафене в Париж... но за три дни

Източник: Nina Ricci

Това се случва в Canopée des Halles в сърцето на френската столица.

Мястото е вълшебен розов пашкул в цветовете на новата линия парфюм или идеалното място да се отпуснете, да пиете хубаво кафе и да опитате вкусни сладкиши.

Ако го разгледате отвътре, то е истинско потапящо пътешествие в страната на розовите облаци и там, където няма сиви нюанси, които да напомнят за меланхолия.

Представете си безкрайна стая, в която има аромати, изненадващи подаръци и комплименти, гигантска бутилка, репродукция на парфюмното шишенце, чийто автор е артистът Хюго Крейт. 

Всеки един детайл в Nina Illusion Cafe е проектиран да чества новия аромат на легендата Nina Ricci, който съчетава сладостта на портокаловия цвят със свежестта на малина и кадифената текстура на пачули.

Източник: Nina Ricci

Nina Illusion Café е имерсивно пространство-изживяване

Pop-up кафенето е от 300 квадратни метра, декорирано в цветовете на бутилката, отвори врати на 7 март и съществуването му продължи до 10 март под Canopée des Halles, основен пасаж и търговска зона в Париж.

Това завладяващо, силно инстаграмско пространство, предлага набор от изживявания.

В партньорство с EL&N, известната лондонска сладкарница, временното кафене предложи освен луксозни напитки, така и изключителен сладкиш във формата на ябълка, вдъхновен изцяло от парфюма.

"Безкрайна стая" е удоволствие, в което посетителите могат да увековечат пътуването си през безкрайна игра на огледала и да публикуват впечатленията си в социалните мрежи, използвайки хаштага #NINAILLUSION.