Не е безизвестен фактът, че Франция се вълнува от парфюмите, дрехите, шика, добрата храна, хубавото вино и изобщо радостите от живота, които могат да ни донесат по-малко тревоги, а повече мигове на щастие.
Е, затова Париж е изпълнен с чаровни местенца, в които всеки може да открие себе си - от луксозни барове, до които малцина имат достъп, през непретенциозни бистра из града, които ни призовават да се включим в парижкия лайфстайл до пийване на вино в някой парк с багет и сирене.
Париж предлага и нови места, които вървят като кампания на брандове, които пък от своя страна са с историческо значение, както много френски компании, създадени след Втората световна война,.
През 1948 година Робърт Ричи пуска първото си парфюмно творение, Cœur de Joie, бързо последвано от L"Air du Temps, който ще се превърне в един от най-великите парфюми на ХХ век.
Днес една от най-бляскавите парфюмерийни къщи празнува новата версия на своята икона, Nina Illusion, малкото шишенце с ябълка, което всички познаваме...
Нина Ричи отвори своето изцяло розово кафене в Париж... но за три дни
Това се случва в Canopée des Halles в сърцето на френската столица.
Мястото е вълшебен розов пашкул в цветовете на новата линия парфюм или идеалното място да се отпуснете, да пиете хубаво кафе и да опитате вкусни сладкиши.
Ако го разгледате отвътре, то е истинско потапящо пътешествие в страната на розовите облаци и там, където няма сиви нюанси, които да напомнят за меланхолия.
Представете си безкрайна стая, в която има аромати, изненадващи подаръци и комплименти, гигантска бутилка, репродукция на парфюмното шишенце, чийто автор е артистът Хюго Крейт.
Всеки един детайл в Nina Illusion Cafe е проектиран да чества новия аромат на легендата Nina Ricci, който съчетава сладостта на портокаловия цвят със свежестта на малина и кадифената текстура на пачули.
Nina Illusion Café е имерсивно пространство-изживяване
Pop-up кафенето е от 300 квадратни метра, декорирано в цветовете на бутилката, отвори врати на 7 март и съществуването му продължи до 10 март под Canopée des Halles, основен пасаж и търговска зона в Париж.
Това завладяващо, силно инстаграмско пространство, предлага набор от изживявания.
В партньорство с EL&N, известната лондонска сладкарница, временното кафене предложи освен луксозни напитки, така и изключителен сладкиш във формата на ябълка, вдъхновен изцяло от парфюма.
"Безкрайна стая" е удоволствие, в което посетителите могат да увековечат пътуването си през безкрайна игра на огледала и да публикуват впечатленията си в социалните мрежи, използвайки хаштага #NINAILLUSION.