#Двадесет филма показват невидимия свят на най-големите знаменитости като певицата Бийонсе, футболистите Мохамед Салах и Пол Погба, ръгби звездата Сия Колиси, баскетболистката Ннека Огумике, транссексуалната волейболистка Тифъни Абреу и много други легендарни имена. Биографичните видеа са поредно мотивиращо предизвикателство, част от кампанията на лидера в спортните облекла adidas. Филмите включват невиждани досега кадри, заснети в домашни условия от самите звезди и техните близки. За по-малко от месец клповете са гледани от милиони в цял свят и са сочени за абсолютен тренд в индустрията! 

Advertisement

Impossible Is Nothing –  в превод "Невъзможно не значи нищо!", е най-голямата глобална кампания на adidas, която ще продължава и в следващите 5 години. Най-големите звезди на спорта и шоубизнеса ще споделят неразказани истории и невиждани кадри от домовете си, някои направени с любителски камери и телефони от най-близките им. На базата на собствените си спомени, легендарните личности ще разкажат за най-големите си трудности по пътя към върха. 

Елитарните световни медии като Forbes окачествиха оптимистичната кампания на adidas като "пример за автентично представяне".

Impossible is Nothing поставя на фокус светлия поглед към бъдещето на хората и планетата.

"Когато клиентите видят себе си в тези видеоклипове, следващата стъпка е да се насочат към марката. Но още по-важно е, че тази кампания има силата да повлияе на чувствата им директно - така че да се опитат да си проправят път, да визуализират мечтите си и да повярват. Да знаят, че винаги има възможност за "някой като мен", пишат маркетинговите специалисти.  

Преди седемнадесет години adidas откри първата си кампания със същото име. Сега марката се връща към емблематичния лозунг, който звучи като мантра. 

Безспорно кампанията на adidas е удар право в целта от маркетингова гледна точка

Другото, което я прави забележителна, е приобщаването на различни хора - звезди с различни полове, етноси и националности.

Независимо дали говорим за космическия възход на Бийонсе, за трудното пътуване на Сия Колиси към позицията капитан в южноафриканския отбор по ръгби, дали говорим за Тифани Абреу  - първата транс-жена, която играе в бразилската волейболна суперлига - разказаните истории са достатъчно вдъхновяващи, кратки и ударни, за да помогнат на всеки да се припознае. 

Оптимизмът съдържа в себе си известна доза смелост, дързост и непокорство!

Благодарение на тях се покоряват върхове, смятат идеолозите. Кампанията е част от стремежа на adidas да променя животи чрез силата на спорта и дисциплината. 

За adidas Impossible Is Nothing е начин да погледнем на света с всичките му възможности, там където другите виждат само невъзможното. Това е девиз, който е споделен от общността и всички партньори на бранда.

Два от филмите са посветени на футболиста Мохамед Салах. Той е представен като истинският герой, оставащ верен до крайност на голямата си любов – играта. Но именно играта му показва, че може да помага на хората около себе си, да ги вдъхновява и да им вдъхва куража да действат!

Бийонсе от своя стана е видяла възможността за положително влияние като подкани всички да намерят своя глас, така както някога тя е открила своя. Тя призовава да използваме нейната платформа като всеобща сцена, за да отпразнуваме заедно различията между нас, защото именно те ни правят интересни.

За да даде шанс на публиката да погледне отвътре навън, adidas представя и няколко филма, посветени на иновациите в дизайна на различни продукти – новото лице на обувките, които бележат световни рекорди на бягане на дълги разстояния -  adizero Adios Prо.

 „Impossible Is Nothing е повече от кампания – това е начин на живот. Да виждаш възможностите с оптимизъм е ключът към постигането на всяка цел с вдъхновяващата сила на спорта. Този девиз ни движи всеки ден и ни мотивира да изграждаме бъдещето, както искаме да го видим. „Да видиш възможностите“ е послание за всеки, който иска да създаде по-добро утре за всички хора.“, казва изпълнителният директор на adidas - Брайън Грейви.

Като част от историята, adidas обръща внимание на три основни насоки, важни за създаване на едно по-добро бъдеще:

Устойчивост, откровеност и приемственост!

"Виждаме възможностите за изграждане на по-устойчиво бъдеще с обещанието, че до 2024 година ще употребяваме само рециклиран полиестер в производството на продуктите. Виждаме възможностите да обединим и включим всички хора в спорта, коетоще доведе до  разширяването на договора на adidas с UEFA за Европейското първенство при жени и Шампионската Лига. Виждаме възможностите да разработваме иновации, които не са виждани досега, и да продължим още по-амбицирани, което включва потенциалния старт на 3D принтирани средни подметки с 4D4WD, както и бъдещите продукти в колаборацията с Allbirds", разкриват още за плановете си от adidas. 

 

*Материалът е подготдвен за adidas и съдържа продуктово позициониране!