#Да среща публиката със смислена и качествена драматургия, поднесена по интригуващ и забавен начин, посредством едни от най-добрите български артисти и да достигне максимален брой хора от цялата страна. Това са част от целите на новата продуцентска кампания, в основата на която е познато лице от театралната сцена, киното и малкия екран - Луиза Григорова-Макариев. 

С ново амплоа на продуцент е вече в четири театрални постановки само за година и половина. 

"Тръгна някак си уж на шега, но тръгна с едно представление, без амбиция за повече. В момента, в който видяхме, че тази работа е интересна и удовлетворяваща, вълнуваща и позволява като актьор да имаш повече свобода и двамата с Александър Сано си казахме, че трябва да го правим по-често. Първата ни рожба е представлението "Отблизо". Моят съпруг - Мартин, винаги ме е карал да се обърна към частния театър, но аз така и не намирах вдъхновението, смисъла и силите. На връщане в самолета след фестивал в Прага, Мартин се обърна към мен и каза - "Ето ви, Башар, Саното и ти. Сега е моментът да направите "Отблизо - твоят любим, мечтан текст в театъра". Буквално за два месеца успяхме да организираме всичко, три месеца по-късно изкарахме премиерата". 

Луиза разказва пред Светла Тонева и за малкия Бран - синът им с Мартин Макариев, който се оказва по-палав от двамата взети заедно като деца. 

"Метнал се на мен, в общителността и лъчезарността. Улавяме творчески заложби, в различни посоки. Определно не може да рисува. За момента не може много и да пее, но доста играе и снима добре. В тези посоки мисля, че се ориентира. Не го водя с мен по премиери, защото ако правя нещо без негово участие - прави драми и сцени". 

Как успява да съчетава новото амплоа със семейството и театралната сцена - чуйте в интервюто! 

Какви са бъдещите планове на продуцентската кампния и самата Луиза Григорова? Има какво да се очаква, обещава тя. 

"Да създадеш каквото и да е в частния сектор е трудно. Всичко, което създаваш от нулата, е трудно. Ние, хората, сме си такива, искаме да ни е трудно, за да копаем по-надълбоко". 

Така влизат във вихрушката с поредица представления. Допада им и решават да създадат продуцентската къща. 

"Това, което ще те накара да си тръгнеш от салона с чувство", споделя за мотивацията си. 

В момента очакваме премиерата на "Билет за Америка" с Башар Рахал и Иван Бърнев - четвъртата постановка на продуццентската кампания, написана от Биляна Тодорова. 

"Работим със страхотни млади, български драматурзи и това също е наша цел - да се създават и български текстове. Мисля, че благодарение на това хората още повече се припознават". 

В "Билет за Америка" Луиза издава, че става въпрос за стенд ъп комедиант, който цял живот иска да прави политическа сатира и винаги е рязък и остър и затова отвсякъе го режат - защото никога не е политкоректен. Неговият приятел става него продуцент, опитвайки се да го обича, за да може "да се продава". 

"Срещаме двамата герои във висока точка на кипене в техните отношения", повдига завесата продуцентът. "Пиесата е смешна, забавна и говори много за приятелството, човешките отношения, за вечните теми". 

Днес е премиерата! "Билет за Америка" ще има и на 6 декември, Никулден. През декември "Билет за Америка" ще стигне до Варна и Добрия, а януари и до други големи градове в страната. 

Постановката "И верният отговор е...", отново на продуцентската компания на Луиза и Сано, също тръгва на турне. 

"Когато и играя, и продуцирам, работата е четворна. В това представление и играя, и следя за пернишкия диалект. Беше страшна лудница, защото аз трябва да слушам тяхното произношение. Моята героиня е доста серт", казва още Луиза. 

Оказва се, че частните театри са новото поприще за артистите в България. 

"Има достатъчно публика и за репертоарния, и за частния театър. Първият може да си позволи драматургия, която ние като частни изпълнители не можем да си позволим, а тя е изключително важна за публиката. Репертоарният театър не бива да си отива. Частният театър е предизвикателство, защото дава възможност да поставяме текстовете, които ни вълнуват и да играем ролите, които ни вълнуват. Този момент носи онова усещане на вълнение, което имахме в НАТФИЗ. Искам да кипя в това, което правя и всички около мен да са така. Когато правим частен театър, правим го с голямото желение всичко да се случи. Борим се за всеки зрител, за всяка думичка. Това мен ме вдъхновява". 

Луиза си приписва кредита за името на продуцентската компания: "Break a leg!" , което кореспондира с българското пожеление "На добър час" 

"Когато се поразрових, научих за произхода на словосъчетанието. Още когато се е създавал театъра, хората не са пляскали, стояли са на дървени столчета, защото не е имало салони. Когато много са харесвали това, което виждат са тропали със столчетата. Едва ли не, ако тропаш толкова силно, че да счупиш крака на стола, значи много ти е харесало. Та "Break a Leg" има препратка и към това".