Като деца, въоръжени с безброй копнежи и мечти, ние искрено вярваме, че на този свят не съществуват невъзможни неща. Тогава сме напълно убедени, че всичко е постижимо, в това число дори и най-смелите ни фантазии, намерили място в нашето въображение - онези, които обичайно карат възрастните да махнат пренебрежително с ръка, определяйки ги като чиста наивност, на която гледат с равни дози снизхождение и сдържаност. Само че с течение на времето нещата започват бавно да се изменят... Advertisement

По силата на неписаните закони, колкото повече растем, толкова по-често започваме да се сблъскваме с трудностите, които съдбата обича да поставя по пътя ни. Още по-лошо е, че с всяко следващо изпитание увереността ни се разклаща все по-силно, докато накрая неусетно не я изгубим.

Един ден просто се събуждаме и вече сякаш всичко е различно, включително и самите ние. Горчивият вкус на живота е заличил някогашните ни оптимистични възгледи, оставяйки след себе си единствено грижи и притеснения, които някак съвсем естествено ни карат да възприемем философията на примирението, уверяваща ни, че трябва смирено да приемаме събитията каквито са, вместо решително да им се противопоставим, стремейки се да ги променим. Именно това е моментът, в който официално признаваме съществуването на невъзможното, тъй като в много случаи така е по-лесно. Фактът, който обаче забравяме, е, че в действителност "трудно" и "неизпълнимо" изобщо не са синоними. Напротив!

Истината е, че зад онова, което привидно изглежда като непосилно, всъщност се крият редица възможности, стига да имаме смелостта да ги преследваме, без да се притесняваме от няколкото погрешни стъпки, които не е изключено да направим. Все пак не се е провалил само онзи, който не е опитал, просто защото той предварително е загубил. Някога Уинстън Чърчил е казал, че успехът се състои в това да вървиш от една грешка към друга, без да губиш ентусиазъм... и е бил напълно прав. Подобно на всичко останало, постиженията не идват лесно, но това не означава, че трябва да се откажем след първото разочарование, защото то съвсем не е гаранция за задаващ се крах. Хубаво е да знаем, че постоянството е не просто сила на характера, но и ключов фактор в процеса по реализирането на нашите цели.

Но както се казва, думите са просто слова, освен ако не бъдат подплатени със свидетелства, а такива има много. Разбира се, личните истории винаги са най-добрият пример, затова нека разгледаме някои съществени точки в тези на определени известните личности, които всички познават. Например, 12 издателства отхвърлят романа "Хари Потър" на Джоан К. Роулинг, преди малката издателска къща "Блумсбъри" да повярва в него и да го отпечата, треньорът на баскетболния отбор в училището на Майкъл Джордан отказва да го вземе, определяйки го като "нисък за сериозна игра", от университета по режисура в Южна Калифорния на 2 пъти отхвърлят Стивън Спилбърг, като комисията дори го нарича "прекалено бездарен", за да му позволи да учи там и т.н. Общото между тези хора, освен огромната популярност, на която се радват днес, е, че никой от тях не се е предал, когато се е оказал лице в лице с провала, доказвайки, че невъзможното е нищо!

Точно както гласи и мотото на adidas!

Още от самото създаване на компанията, в ДНК-то ѝ е закодиран оптимизмът на непокорството, с чиято помощ брандът променя мирогледи, показвайки, че силата на спорта е в състояние да преобърне човешките съдби. Марката вярва, че противно на всеобщите разбирания, невъзможното не е нищо повече от напълно осъществимо предизвикателство, а сега за пореден път затвърждава позицията си, при това с помощта именно на едни от най-големите знаменитости, включили се в нейната кампанията "Impossible Is Nothing".

Посредством 20 вдъхновяващи филма, разкриващи невижданата досега страна на някои звезди, сред които попадат кралицата на R&B музиката Бионсе и египетският крал на футбола Мохамед Салах, adidas провокира хората да погледнат на живота и изграждащите го събития от всеки възможен ъгъл, като изследват всички вероятности, установявайки, че неосъществимото далеч не е последна спирка в улица без изход, само защото преди това някой не е съумял да продължи напред, преминавайки я. В кадрите, включващи непоказвани интимни моменти на главните герои, участие ще вземат още техни близки и колеги, които ще дадат съвсем нов поглед върху хрониките на личностите, успели да променят посоката на своето житейско пътешествие.

Две от продукциите са фокусирани върху Мохамед Салах и стремежът за устойчиво развитие на бранда в глобален план. Най-голямата страст на спортиста и до днес е играта, накарала го да разбере своето влияние върху останалите, посредством което да ги инспирира да преследват бляновете си на всяка цена, искайки повече за себе си, без да се притесняват.

Бионсе пък е видяла шанса в това да подкани всички да намерят своя глас, използвайки нейната платформа за сцена, за да отпразнуват различията помежду си, защото те правят хората интересни.

Давайки шанс на публиката да погледне отвътре, adidas представя и няколко филма, посветени на иновациите в дизайна на различни продукти - новото лице на обувките, които бележат световни рекорди на бягане на дълги разстояния, adizero Adios Pro, или инициативите за спиране на разхищението с пластмаса в партньорството с Изпълнителния директор на "Parley" Сирил Гуч.

"Impossible Is Nothing е повече от кампания - това е начин на живот. Да виждаш възможностите с оптимизъм е ключът към постигането на всяка цел със вдъхновяващата сила на спорта. Този девиз ни движи всеки ден и ни мотивира да изграждаме бъдещето, както искаме да го видим. "Да видиш възможностите" е послание за всеки, който иска да създаде по-добро утре за всички хора", казва Брайън Греви - член на изпълнителния съвет на аdidas.

Но това не е всичко, защото, подобно на всеки иноватор, брандът дава обещания, целящи да създадат едно по-добро бъдеще чрез силата на спорта чрез устойчивост, достоверност и приемственост. Например - от 2024 година те ще употребяват само рециклиран полиестер в производството на продуктите си. Освен това смятат да разширят договора на adidas с UEFA за Европейското първенство при жени и Шампионска Лига, а също така да разработят невиждани към днешна дата иновации, като 3D принтирани средни подметки с 4D4WD и бъдещите им продукти в колаборация с Allbirds.

Всичко това доказва, че трябва да заличим от речника си "невъзможно", "немислимо" и "непосилно", защото това са думи, с които единствено слабите се примиряват. Да започнем от днес, за да не изпитваме съжаление, когато някой ден се обърнем назад и видим колко много сме пропуснали.