#Кой носи слънчеви очила на закрито само месец преди Коледа? Когато си пуснете новия епизод на "Матине", вероятно ще се изненадате, че това са водещите Рени и Вяра!

Дори сценаристът Тео Чепилов си избра да започне гостуването си в предаването с един от чифтовете, предоставени от Carrera, за да разкажем историята на бранда.

Carrera e марката, която присъства в почти всички папарашки снимки на звездите по улиците на Холивуд!

Очилата вероятно ще ви подсетят за култови филми като "Казино" и "Белязаният", в които Ал Пачино и Робърт де Ниро носят съвсем подобни модели.

Марката Carrera е сочена за "най-филмовата марка" в социалната мрежа Pintrest и е единствената марка в света, без която не минава нито една Олимпиада до ден днешен.

Хаштагът на Carrera #driveyourstory - "Подкарай собствената си история", повече от половин година набира снимки на фенове, а под мотото "В края на краищата не съжалявай за нищо" премина и кампанията на бранда за Гран При на Тоскана.

Carrera от край време подкрепя дръзките, смелите и бързите. Онези, които живеят по собствени правила. А в студиото на "Матине" водещите Вяра и Рени изпробваха някои от най-емблематичните модели на Carrera. 

Вяра с непреходен модел на очилата Carrera

Снимка: МАТИНЕ

"Are you talking to me", в превод "На мен ли говориш" е еблематична реплика на култовия актьор Робърт де Ниро. Факт е, че той е с модел на Carrera в не по-малко емблематичния филм "Казино", а Вяра избра подобен на този модел, за да се появи в студиото и да насочи прожекторите отново към себе си. 

В съревнованието за вниманието на зрителите влезе и ко-водещата Рени, която избра модела на Carrera, с който Еди Мърфи се превръща в любимец на публиката с ролята си в "Ченгето от Бевръли Хилс".

Рени е сигурна, че не може да язди кон с този чифт на Carrera, но пък ще ги ползва за шофиране!

Снимка: МАТИНЕ

Очилата на марката присъстват още в любимия на всички мъже филм "Белязания",в който главната роля е изпълнена от великия Ал Пачино. 

Но как Carerra се налага като предпочитана в годините не само в Холивуд, но и в спортния свят?

Всичко започва, когато...

През 1956 година австрийският пионер в производството на очила Wilhelm Anger решава да преименува компанията си "Wilhelm Anger Werker" на спортното автомобилно състезание Carrera Panamericana. То се смята за едно от най-великите и най-страховити състезания по мотоспорт в света. С дължината си от 3219 км открит път от Мексико към САЩ, то достига височина до 2438.4 метра и се превръща в състезанието с най-висока смъртност на всички времена.

 Въпреки рисковете тази надпревара привлича топ състезателите от всички краища на света, с всякакви типове автомобили - от F1™ до драг, с една единствена цел - предизвикателството. Дръзкото отношение на участниците, които дават всичко, за да следват инстинктите си, въпреки рисковете, е това, което вдъхновява марката и продължава да бъде заложено във философията ѝ и до днес.

През 1964 г. създателят на Carrera патентова иновативната пластмаса оптил. Тя тежи 20% по-малко от ацетатни и други термопластични материали и прави по-лесно и удобно носенето на рамки, които се адаптират към лицето. Това го знае дори Вяра!

"Една приятелка и един пластичен хирург ми казаха, че трябва много внимателно да се избират очилата, които ще носим, заради тежестта, която пада върху носа. Тези са доста леки, защото са именно от оптил", побърза да демонстрира знанията си водещата в студиото. 

През 1970 година брандът навлиза в сектора на зимните спортове с каски и очила за ски и първите заменяеми лещи.

1979 година е истинска революция в сектора на слънчевите очила, която е провокирана от колекцията Carrera Porsche Design. Резултатът от колаборацията с дизайнера Фердинанд Александър Порше е култов дизайн и въвеждане на сгъваеми очила и такива със сменяеми лещи.

1986 година също е белязана от запомняща се колаборация. За пръв път марка очила и производител на самолети обединява усилията си, за да създадат иновативна гама очила: колекцията Boeing от Carrera! 

През 1988 година ски маските Carrera са на подиума на зимните олимпийски игри в Калгари: носейки именно тях финалистите печелят 16 златни, 13 сребърни и 16 бронзови медала. Същата година Carrera е технически спонсор за ямайския отбор по бобслей.

Годината със сигурност е доста успешна, защото с Carrera Герхард Бергер печели във F1™

През 90-те, както и през първите години от новото хилядолетие, дръзкият стил на Carrera има водеща роля в света на модата, като се превръща в разпознаваем аксесоар за много известни личности като Брад Пит, Риана, Леонардо ди Каприо, Джейми Фокс, Алиша Кийс, Кати Пери, Кайли Миноуг, Лейди Гага, Кристина Агилера и др. 

Тео Чепилов пожела да влезе "В Матрицата" с филмови очила

Снимка: МАТИНЕ

През 2016-2017 година вокалистът и звезда в повече от 20 холивудски филма Джаред Лето става лице на бранда.

Kак Вяра Младенова направи по-добра реклама дори от него и какво е обратното на кокоша слепота според Рени може да видите във видеото! 

Как може да спечелите един от петте чифта, които раздава Carrera? Tрябва само да напишете най-смелият и дързък коментар във фейсбук страницата им, за да участвате! 

*В предаването има продуктово позициониране