"Начинът, по който се обличаш, е начинът, по който представяш себе си пред света. Особено днес, когато човешките контакти са толкова бързи. Модата е мигновен език."

- Миуча Прада

Как е започнала връзката между жената и модата е въпрос, на който едва ли някога ще намерим отговор. Факт е, обаче, че всяка дама по света може да сложи всеки мъж в караката си, стига да има под ръка подходящо облекло, няколко аксесоара и самочувствие на богиня. А когато водещите на "Матине" се заговорят за облекла и аксесоари, няма нищо по-подходящо от това да проверим какви находки има през есенно-зимния сезон тази година.

За целта, Рени и Вяра отиват на гости на Serdika Center, където нагледно ще покажат на господата как по-точно е възможно дамите да прекарат половин ден в търговски център. Ако питате нас - много е лесно, но нека демонстрираме.

Нищо не може да оправи настроението на една жена, както високият ток

Обиколката ни започва в новия дом на италианските обувки - Tata Italia. Брандът се ражда още през 2000 г. като съвкупност от  дългогодишни традиции и опит, страст към света на модата и внимаие към всеки детайл. Няколко години по-късно марката се превръща във франчайз, а ние сме повече от доволни от възможността тя да пристигне и в България. TATA Italia предлага богат избор от мъжки и дамски обувки и аксесоари, които следват най-новите модни тенденции, за да задоволи вкусовете и нуждите на своите клиенти. Магазинът дава възможност за 360° обиколка в света на обувките, а ние се потапяме в него без колебание. 

Колко дрехи са много дрехи?

Нашият честен отговор е: Не съществува понятие "много дрехи", но да не влизаме в спорове. Отправяме се към BSB - магазин с над 40-годишна история, в който можем да разгледаме последните тенденции в облеклата и аксесоарите. Двете основни линии на магазина - BSB Jeans и BSB COLLECTION, са олицетворение на динамичния градски дух, яркия стил на съвременните модни икони и незаменимото усещане на самоуверена женственост. Освен облекла, тук откриваме и голямо разнообразие от обувки, чанти, колани и бижута и сме сигури, че господата вече започват да разбират защо една дама може да пазарува с часове.

 

Всяка от нас го прави всеки път

Да влезе в магазин на SEPHORA, когато мине покрай него, имаме предвид. Качествената козметика е винаги на дневен ред, а магазинът в Serdika Center е особено изкушаващ заради внушителните размери и специалните предложения, който важат само в този клон. Днес впечатление ни прави новата серията Good For, посветена на грижа за кожата. Вие също няма как да я пропуснете, тъй като тя е първото нещо, което ще ви посрещне в магазина. А всички знаем, че когато говорим за над 90% естествени съставки и биоразградими опаковки, спирката е повече от смислена.

Чисто нов, но добре познат

По време на обиколката нещо любопитно ни прави впечатление. Подозираме, че повечето от вас познават и ползват популярния ритейлър eMAG, но знете ли, че в Serdika Center можете да го откриете и на място? Наскоро експертът в електронната търговия отвори своя първи шоурум, където можете да получите или върнете покупка, както и да разгледате артикулите, които се предлагат в магагзина. Независимо дали имате нужда от техника, книги или продукти за здраве и красота, виртуалният свят на eMAG предлага повече от 100 000 свои продукта и още 900 000 артикула в Marketplace платформата. А вече си има и физически дом, който ще ви посрещне с широко отворени врати. 

Кажи им, че отиваш на PAZAR

Обиколката ни днес приключва в място, което носи може би най-подходящото име за пазаруване - PAZAR. Собственият концептуален магазин на Serdika Center предлага само български брандове, а в него всеки месец гостите са различни. Ние откриваме 4 бранда които ни предлагат голямо разнообразие от продукти за грижа за кожата, грижа за мъжките бради, задължителните за всеки почитател на зимните спортове бандани и не на последно място - тениски и суитшърти с лога, специално нарисувани от различни български автори. Напоследък темата за подкрепа на българското производство е винаги актуална, затова и ние си задаваме въпроса - какво по-хубаво от това да подкрепиш българските производители като отидеш на пазар?

*В предаването има продуктово позициониране