През последните години градският живот става все по-сив, забързан и еднообразен. Много от нас посещават едни и същи места, имат си любима маса в кварталното кафене и сякаш не ни остава време да опитваме нови неща. Непознатото ни се струва загуба на твърде много енергия и това ни въвлича в истинска градска летаргия.  Advertisement

Не и според adidas. Най-новият проект на спортния гигант насочва вниманието ни към едни по-различни хора, които се открояват в тълпата. Те са тези, които създават културата и сами определят посоката на движение. За местата, които посещават трудно ще откриете отзиви в интернет, защото не са им нужни. Те не разчитат някой да им каже дали си заслужава, защото сами решават кое е модерно. Това е новото поколение хора, които знаят как да избягат от рутината, обути в новите adidas NMD_V3.

NMD_V3 е моделът, който олицетворява тяхната същност . Създаден е за живот в движение, а неоновите елементи няма как да не привлекат вниманието ти. Обувката запазва цялостната дизайнерска идентичност на серията, но включва различни подобрения, които вдъхват нов живот на модела.

Снимка: adidas

Новият силует се отличава с мрежа, която обгръща крака, прозрачен клипс на петата и BOOST омекотяване, което е частично затворено в TPU обвивка. NMD_V3 включва и горна част, изработена от прежда. Интересното за нея е, че съдържа поне 50% Parley Ocean Plastic - рециклирани пластмасови отпадъци от бреговете на различни острови, както и 50% рециклиран полиестер.

Обувките вече са на пазара у нас, но появата им цели не просто да предложи свежо допълнение към гардероба на младите, а и да ги вдъхнови.

Снимка: adidas

Посланието, което брандът отправя е, че не трябва да спираме да търсим себе си и да преоткриваме света си.

За да предаде тази енергия, аdidas ще насочи погледите ни към четирима вдъхновяващи българи от креативните среди на столицата. Съвсем скоро те ще представят както себе си, така и новия NMD модел на фона на градските светлини.


Материалът е предоставен от adidas.