В най-женския месец от годината adidas разгръща нова страницата от историята "Impossible Is Nothing" с най-големия си ангажимент към жените досега.

Брандът за пореден път показва подкрепа към онези, които не се страхуват да разрушат бариерите и движат равенството между половете, както на игрището, така и извън него.

Кампанията "Impossible Is Nothing" стартира още миналата година с 20 документални филма, разкриващи невиждана страна от живота на някои звезди, сред които кралицата на R&B музиката Бионсе, както и египетският крал на футбола Мохамед Салах.

Този път adidas се фокусира изцяло върху жените, като разказва вдъхновяващите истории на седем световноизвестни жени, под формата на 30-секундни видеа.

 

Една от тях е състезателката по бягане Фатима Ибрахими. Нейната отдаденост към спорта я свързва с обществото и я води към една по-значима кауза - да помага на жените да бъдат лидери, да не се боят да заявят себе си и да се борят със стигмите и нормите в обществото.

Снимка: adidas

Сред историите е още и тази на Ели Голдстийн. Британският модел със синдром на Даун изгря на международната сцена през 2020 година като звездата в кампания на Gucci. Използвайки това, което някои смятат за недостатък, тя се превърна във вдъхновение за амбициозните модели по целия свят, като по този начин показа на индустрията, че красотата е в това да бъдеш различен.

 

Снимка: adidas

Общото между всички жени представени в кампанията е тяхната воля. Всяка една от тях е успяла да се противопостави на малките шансове да стане успешна в своята област и е направила "невъзможното" и в спорта, и в обществото.

Но това не е всичко - с кампанията adidas си поставя за цел и да подобри общо три ключови звена в спорта:

Продукти:

През декември 2021 г. adidas представи Ultraboost 22, който е специално разработен за стъпалата на дамите, следвайки спецификите във височината, анатомията на петата и разликите в походката между мъжете и жените. През тази година брандът ще продължи с лансирането на нововъведения на пазара, като началото е поставено с подобряването на технологичния дизайн при изработката на спортните сутиени.

Програми:

С изграждането на нови младежки спортни програми за жени с цел тяхното насърчаване към спорта. Това включва стартирането на новата академия Breaking Barriers Academy, която да подпомогне промяната чрез предоставяне на учебни ресурси за равенство между половете.

Хора:

adidas е горд, дългогодишен партньор на едни от най-добрите спортисти, отбори и артисти в света. Този сезон брандът си поставя за цел да ги подкрепи в най-значимите им спортни моменти, както и да разшири спонсорството си с различни лиги и турнири - в това число Шампионската лига на УЕФА - Жени и ЕВРО 2022 за жени.

"Impossible Is Nothing" е шанс за всяка жена да повярва, че има място за нея в спорта, в модата и в обществото. Инициативата на аdidas със сигурност е стъпка в правилната посока, която може би ще насочи още повече вниманието и на други големи брандове към борбата за равенство между половете.

Снимка: adidas

 


Материалът е подготвен от adidas.