#За поколението на милениалите Мotorola Razr e емблематично устройство. Елегантният телефон с капаче бe най-продаваният мобилен телефон в света през 2005 година, превръщайки се в символ и добивайки статута на "звезден телефон", след като знаменитости от ранга на Риана и Парис Хилтън си го взеха у дома. Макар да изглеждаше, че поколението Z никога няма да познае удовлетворението от драматичното затваряне на капака на телефона след приключване на разговор или удоволствието от писане на SMS на Т9, флип телефоните бележат своето бляскаво завръщане като супертренд през 2023 година.

Защо се завръщат?

Още преди година престижното лайвстайл издание Bazaar обяви завръщането на Y2K модата - ерата на куклите Bratz, "Баровки" и Бритни Спиърс! Ако има една дума, която обобщава естетиката на Y2K, тя е "Палави!" Това означава къси мини поли и рокли, понякога съчетани с масивни ботуши и всичко, украсено с кристали, и разбира се - flip телефони Motorola Razr.

През 2005 година Motorola Razr се предлагаше в най-различни цветове, включително ярко розово, което очевидно бе най-популярно сред момичетата, но заради това, че бе тънък и елегантен, бе предпочитан и от мъжката аудитория. Ако си готин, си носил Razr със себе си навсякъде. От "Mean Girls" до "Rich Girl", наред с Парис Хилтън всички знаехме, че

That`s Hot! Жестоко!

Връзката между модата и технологиите е неразривна, отбелязва Дитър Бон в своя статия в "The Verge", където обобщава, че двете работят по един и същ начин. Имат сезонни подходи (пролет и есен), широк диапазон от цени на продуктите и са насочени към общности от хора, които следят тенденциите. И двете имат гарнизони от инфлуенсъри и журналисти, които проследяват промените в тези индустрии.

Има и много други паралели по които можем да свържем модата с телефоните, но Motorola нагледно показа през 2006 година, когато реализира партньорството си с Dolce & Gabbana и се превърна в първата технологична марка осъществила такова. Вторият паралел между двете определено е кръговратът - така, както очилата на баба ти отново са на мода, така и емблематичият телефон Motorola Razr се завръща с гръм и трясък - обновен, модерен и по-hot от всякога!

Шестнадесет години след лудостта по Motorola Razr през 2005 година, 26-годишната Амбър Гизен си купува розов Razr от eBay. Tя менажира социални мрежи и организира Y2K парти, за което се нуждае от идеалния аксесоар, който да носи недвусмислено носталгията към миналото и да е все така cool в настоящето.

@wuddleboo Ben benieuwd wie dit nog kent #y2k #00s #motorola #flipphone ♬ Summer Background Jazz - Jazz Background Vibes

Разопакова го публично в TikToк под звуците на Toxic на Бритни Спиърс и показва двумегапикселовата му камера и ограничения набор от игри. Въпреки че през 2005 г. Гизен никога не е усещала тръпката да притежава розов Razr, носи в себе си спомена как е играла на телефона на майка си като дете.

Има много други паралели, които да се направят, но основната разлика между модата и телефоните е, че телефоните се продават въз основа на техния технологичен напредък. Затова и motorola Razr се представя по-добре и е по-бърз има много повече от онова, на което са способни неговите предшественици!

И въпреки че очевидно има технически подобрения, обикновено основната причина да си купувате нови неща е да останете в тренда. А той определено крещи:

Добре дошъл отново motorola Razr с капаче!

Модата носи онзи импулс да участваш в това, което е ново и което е сега. Телефоните обикновено са свързани с бъдещето, но това, което ги продава е марката - точно като в модата!

Накратко, ако обмисляте да вземете новия motorola Razr, може би трябва да си пуснете "Баровки" с Алиша Силвърстоун, малко Бритни Спиърс или Just The Girl на The Click Five. Може би дори да настроите телефона си да звъни с "Rich Girl"...

Модата изисква емоция, а чрез motorola Razr можеш да покажеш ясно своята индивидуалност. Motorola Razr 40 Ultra се вписва идеално в стилистиката на бъдещето, защото е като част от футуристичен филм с детайлите на иновативните технологии и същевременно тренд. С намигване към миналото и поглед в бъдещето - Motorola Razr 40 ultra е тук, за да преобърне напълно представите за сгъваемо устройство

Как?

Изключително практичен и сигурен - събира се и в най - малката чантичка, която предпочиташ да носиш по концерти и събития през рамо, но и, в тесния джоб на любимите дънки, атрактивен и наподобяващ на аксесоар, само с един жест - с отварянето на капака, можеш да изразиш своя attitude към света.

Да започнем от дизайна и дисплея.

Новият Razr 40 ultra, motorola черпи вдъхновение от оригиналния RAZR V3, за да предложи модерен, безкрайно гъвкав дизайн. В този усъвършенстван "флип" смартфон, Motorola представя изцяло преработен дизайн, който включва първото в индустрията сгъване по две оси, което прави размера на устройството още по-компактен. В сравнение с други сгъваеми смартфони на пазара, motorola razr 40 ultra е най-тънък, когато е поставен в затворено състояние, а сгъването му се усеща изключително гладно и безпроблемно.

Освен, че залага на впечатляващо тънък дизайн, motorola Razr 40 ultra прави заявка да спечели сърцето ви и с цветовата си гама. Компанията предлага смели опции за новия motorola razr 40 ultra, включително Pantone® Colour of the Year 2023 Viva - цветът на годината Viva Magenta е синоним на жизненост и сила. Той е смел и пулсиращ цвят, чието изобилие насърчава радостното и оптимистично празнуване.

Viva Magenta e мощен и въздействащ

Това е ново анимирано червено, което се наслаждава на чистата радост, насърчавайки експериментирането и себеизразяването без задръжки, наелектризиращ и безграничен нюанс, който се проявява като открояващо се изявление. Viva Magenta приветства всички и всеки със същия хъс за живот и бунтарски дух. Това е цвят, който е дързък, пълен с остроумие и включващ всичко.

Моtorola razr e най-тънкият сгъваем смартфон на пазара, в затворено състояние. Устройството включва мощен мобилен процесор Snapdragon® 8+ Gen 1, дълготрайна батерия и най-големият външен дисплей от всички флип телефони. Може да изберете цветни динамични тапети и различни стилове на moto часовника. Плъзгайки наляво или надясно, получавате лесен и директен достъп до игри, Google News, времето, контактите си, Spotify или можете да видите известията си с един поглед. Освен това панелът Apps ви дава достъп до почти всяко приложение, като Google Maps или плащане чрез Google Wallet, директно от външния дисплей.

С новия razr може да ползвате устройството под различни ъгли, което предлага нови начини за взаимодействие, заснемане и създаване. Дори може да го използвате като огледало или статив с опцията за hands-free запис.

Смятам, че 3,6-инчовият pOLED външен дисплей се съчетава перфектно с режима Flex View, а камерите са перфектни за "селфита" - разполага с мощен 12-мегапикселов сензор на основната камера за по-бърза и по-точна работа независимо от светлината, а корекции почти не са нужни заради вградената стабилизация. Нещо повече - за разлика от добрия стар Razr ot 2005 година, сега можете да обърнете motorola razr 40 ultra и да използвате 32МР камера за селфита и видеоразговори. Ръцете ви остават свободни, когато сгънете телефона за перфектното селфи. Камерите се допълват от 13МР ултраширок + макровизуален обектив, който позволява широкоъгълни снимки, които побират 3 пъти повече в кадъра, отколкото стандартния обектив.

Иконичният "флип" дизайн е усъвършенстван!

И понеже няма как да споменем телефона на звездите, без да си поговорим за музика - за меломаните Razr 40 ultra предлага подобрено аудио изживяване с Dolby Atmos®, на което да се насладите чрез големите стерео високоговорители или през слушалките.

За да допълни този мощен звук, razr 40 ultra е оборудван и с мощния Snapdragon 8+ Gen 1, който захранва всички уникални функции на смартфона като същевременно позволява повишаване на производителността. Motorola е включила и дълготрайна батерия, която е по-голяма от предишното поколение razr и поддържа ултрабързо 30W TurboPower зареждане и безжично зареждане, за да сте винаги на линия и да не изпускате купона!

Както пише Vogue - не може да се отрече, че стилът от 2000 г. се завръща. От дънките с ниска талия на Бела Хадид, през бонбонените талисмани на телефона на Дуа Липа и дори до повторното появяване на дългата дънкова пола, изглежда, че никоя част от модата не е защитена от хищните лапи на модното възраждане на Y2K. Ето че и Motorola следва примера по естествен резултат: телефоните са аксесоари, при това функционални. Те се начин за себеизразяване в настоящето и бъдещето, вид комуникация, но и наша памет, улавяща мигове.

Миниатюрен и компактен, motorola Razr ultra e с възможността да се побере в най-малката чантичка (още една тенденция, на която не можем да се наситим), но когато е отворен, той ви предоставя цял свят от възможности. Помислете си за гледане на екран с качество на кино и множество функции на двата екрана.

Този модел не е заседнал в миналото - всъщност гледа далеч в бъдещето с новия дизайн на капака на екрана, стерео звука и невероятната способност за заснемане и споделяне на спомени. В случай, че още не сте чували, всичко Y2K се завръща - дори телефоните, но с тях получаваме и високотехнологична версия на оригиналното десетилетие.